Ügyfélkezelés

Elkötelezettek vagyunk ügyfeleink igényeinek teljes értékű kiszolgálására. Úgy gondoljuk, hogy megbízóinknak messzemenően nem elégséges egy jól megtervezett szoftver átadása, működtetése, hanem ezen jelentősen túlmutató megoldások és kapcsolódó szolgáltatások körét kell biztosítanunk. Hitvallásunk az, hogy önmagában a szoftver mit sem ér, ha nem tudja maximálisan szolgálni a kívánt célt, az értékteremtést. Fontos, hogy célunk tehát nem önmagában a szoftverfejlesztés! Munkánkban így jelentős szerepet és hangsúlyt kap az ügyfélkezelés, a megbízókkal történő együtt gondolkodás.
Arra törekszünk, hogy folyamatos támogatást tudjunk adni ügyfeleinknek. Nem érjük be azzal, hogy rendszereink jól működnek, számunkra az sokkal fontosabb, hogy azokat eredményesen és hatékonyan használják!

Ennek érdekében kidolgoztunk egy ügyfélkezelést támogató rendszert, melynek használatát javasoljuk. Ide vonatkozó szolgáltatásaink, melyeket igény szerint vehetnek igénybe megbízóink:

  • A megbízás kezdésétől biztosítunk egy ÜgyfélKapu hozzáférést, ahol
    • a profil adatok és egyéb beállítások szerkeszthetőek,
    • nyomon követhető a fejlesztés, működtetés státusza,
    • a fontosabb kapcsolódó dokumentumok (szerződések, specifikációk, emlékeztetők, stb.) digitális másolata elérhető,
    • írásban jelezhető bármilyen észrevétel kérés, stb.
    • nyomon követhető a korábbi egyeztetések időpontja és rövid emlékeztetői,
    • tervezhetőek a személyes találkozók, (időpont előtt E-mail emlékeztetővel),
    • van lehetőség esetleges hiba esetén, annak bejelentésére, illetve nyomon követhető az elhárítás aktuális státusza.
  • Nem engedjük el felhasználóink kezét! Monitoring rendszerünkkel bizonyos használati mutatókat folyamatosan figyelünk, így időben észrevesszük, ha a rendszer felhasználói kihasználtsága, alkalmazása nem mutat optimális képet.  Ez esetben ezt jelezzük, és ennek okainak kivizsgálását megkezdjük, majd javaslatot teszünk a felhasználói munka eredményességének javítására.
  • Meghatározott alkalmakkor mi magunk is visszacsatolást kérünk, melynek során a felhasználói megelégedettségen kívül megvizsgáljuk a gyakorlati tapasztalatokat, az esetleges továbbfejlesztés lehetőségeit.
  • Átalány fejlesztési munkaórákat is tudunk biztosítani kedvezményes konstrukcióban, mely biztosíthatja a menet közben óhatatlanul felmerülő kisebb fejlesztési igények kielégítését.
  • Support szerződés lehetőségét biztosítjuk, melynek keretében az elkészült alkalmazás felhasználói és üzemeltetői támogatását (oktatások szervezését, bevezetéssel és működéssel kapcsolatos tanácsadást, stb…) tudjuk vállalni.

Amennyiben még nem ügyfelünk ismerje meg részletesebben szolgáltatásainkat.

Ingyenes konzultációt kérek!